Vrijwilligers

Vrijwilligers zijn onwijs belangrijk voor de JVN. De vereniging draait immers op vrijwilligers; van het bestuur tot aan de sprekers tijdens infodagen en van commissieleden tot aan begeleiders tijdens een van onze weekends. Met zijn allen werken wij aan dat ene doel; een mooi leven, ook voor kinderen met jeugdreuma!

Bij de JVN proberen wij de taken zoveel mogelijk te verdelen. Wij stimuleren onze leden en hun ouders om zich actief in te zetten. Daarmee maken wij beter gebruik van de kwaliteiten in onze achterban, verdelen wij de taken en bouwen wij aan een sterkere vereniging. Met een paar uur per maand of een paar uur per jaar, kunt u ons al enorm helpen!

Op deze pagina ziet u welke vacatures open staan en u kunt zich inschrijven als geïnteresseerde. Geen passende rol, maar wilt u wel helpen? Stuur dan een mailtje naar vrijwilligers@jeugdreumavereniging.nl met als onderwerp; vrijwilliger en geef aan waar uw interesse ligt.

Vacatures Nieuw
Administratief Medewerker
PR Functionaris
Bestuursleden
Vrijwilligerscoordinator
Vacatures Algemeen
Redactielid
Fondsenwerving
Spin in het web
Taskforce 18+
Vacatures Infocontactdag
Infocontactdag Kids
Infocontactdag Ouders
Infocontactdag Uitvoer

Vacatures 13-18 weekend

Vind je het leuk om een weekend te helpen organiseren of tijdens een weekend de handen uit de mouwen te steken , neem dan contact met ons op.

Mail ons!